2018. Vtedy som napísala posledný článok. Skoro 5 rokov. 
Vysvetlenie to asi má jednoduché. Chcela som druhé dieťa. Raz. V budúcnosti. Na to bolo ale teda potrebné nepripomínať si veci, ktoré som tu opisovala. Nepripomínať si, že sa 3 roky nevyspím. Nepripomínať si, že budem mať naobed pocit, že je desať hodín večer a ja by som si už išla ľahnúť. Nepripomínať si, že by som rada to bábätko už vrátila rodičom ale nemôžem, lebo ja som rodič.  Nepripomínať si, že bude všade bordel, že budem opäť niekomu vyťahovať šušne z nosa, že budem stále ogrcaná (v  tom lepšom prípade IBA ogrcaná), že budem z každej strany počúvať nevyžiadané rady o rodičovstve, že spoločensky sa môj život na pár rokov zastaví a v konečnom dôsledku nepripomínať si, že budem mať zodpovednosť za ďalšieho miničloveka, ktorému sa bude podriaďovať celý môj život. 

HA, EASY 🙂

Jedine, žeby nie. 



Každopádne - podarilo sa. Podarilo sa a my máme dcéru. (kokos, stále mi to príde trochu nereálne inak). Diana sa volá, pozn. redakcie. Má 5 mesiacov a práve spí. Pretože nespala celú noc. Ani ja som nespala celú noc. Logicky. Ale garantujem Vám, že keby som si ľahla na gauč a zavrela oči, vycítila by to a začala plakať. A nebudem riskovať, že budem potrebovať ďalšiu studenú sprchu a dvojitú kávu aby som sa prebrala. Tak píšem toto... Mohla som aj vybrať sušičku, upratať kuchyňu, umyť podlahu či začať variť obed, ale za tých jej 25 minút spánku, ktoré si struhne by som to aj tak nestihla a mám aj druhé dieťa, ( na intrák vraj môže ísť až na strednú, pfff 😏) ktoré má môj poriadok totálne v paži a pravdepodobne sem vpáli obutý a pri večernej hygiene zubov zase opľuje zrkadlo, umývadlo, stenu, podlahu... 

  

 Matky sú úžasné stvorenia. Dokážu fungovať bez poriadneho spánku, bez jedla, niektoré bez antidepresív či drog, bez možnosti vziať si dovolenku (lebo šak sú. na materskej dovolenke, ha ha ha. sadista, ktorý vytvoril toto slovné spojenie. isto chlap. bez detí.), ktoré netušia aký je deň v týždni a ktoré nikdy nie sú samé. Fakt. Ani na záchode. Ani v sprche. Je to ako nejaká reality show, kde proste vieš, že ťa stále niekto pozoruje.😀 Napriek tomu milujú toho miničloveka, ktorý im nedá spať, ktorý ich pravidelne ogrciava, ktorý sa posiera až na lopatkách a smeje sa z toho, ktorý sa z nejakého dôvodu zrazu objavil u vás v domácnosti a všetci sa mu musia prispôsobiť.😆

Chvalabohu, zatiaľ sa u mňa neobjavil materský plurál a tak papá a kaká iba Dia. Aj keď, mohla by som používať plurál "rastieme" ako z vody. Lebo ozaj rastieme obe. Ona do výšky, ja do šírky. 😅 Ale nech mi niekto zakáže koláčik alebo kofolu, nech to len skúsi! Po tretej nevyspatej noci za sebou mu zahryznem do krku, lebo "už nám idú zúbky". 
Čo sa ale u mňa vyskytuje je mimovoľné pohúpavanie sa. Bola som tiež niekoľkokrát upozornená, že v tom nákupnom košíku ten chlebík nebude plakať ak ho prestanem natriasať ako v kočíku. Tiež počujem stále plač. V mojej hlave... Lukáš zase stále cíti hovienka, takže ten plač je asi fajn. 

Do toho, starší kúsok (viete, ten čo rozsýpal všade mrazený hrášok, jedol lak na nechty a bil nás o piatej ráno palicou po krížoch lebo chcel mliečko) začal chodiť do školy. Takže sa snažíme popri urevčanej Mirte robiť úlohy, na konci ktorých občas všetci traja plačeme. 😃 Možno aj susedia, keďže sme sa presťahovali do bytu, kde teda všetko počuť. Minule ma zastavila suseda a ospravedlňovala sa mi, že kričí na deti a že aby som si nemyslela, že ona nie je "taká matka". Moja milá, každá sme taká matka. Každá. 😅
A tak sa popri kojení snažím zistiť, čo to ten edupage zase, doboha, pípa, plánujem jedálničky na celý týždeň, odpisujem učiteľke, že Alex si zajtra určite ten zošit nezabudne a modlím sa, aby zase neprišiel zo školy s horúčkou a sopľom až po koleno. Chvalabohu, taxikára mu z 98% robí Luky, ktorého keby niet už by som určite vedela podať recenzie na psychológov v BB. 

Každopádne, skrz to všetko je materstvo nádherné (možno to myslím vážne a možno vás len chcem nachytať, to zistíte len keď si aj vy urobíte deti, muahaha). Stačí keď sa na mňa tie dve malé bytosti usmejú a je zase všetko v poriadku.💗  ...ale ak sa zase na 5 rokov odmlčím, prosím, kontaktujte ma a uistite sa, že nechcem tretie. 


...








DOPREČÍTANIA
💜KIKA💜

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu